لوله کشی در اصفهان لوله کشی دراصفهان
لوله کشی در اصفهان لوله کشی دراصفهان
در بسیاری از پروژههای تحقیقاتی روشهایی برای محاسبه ترکهای محیطی بحرانی از طریق دیوار توسعه یافته و تأیید شدهاند. در طول سال های گذشته، تمایز بین بارگذاری کنترل شده با نیرو و جابجایی اهمیت قابل توجهی نشان داده است. بنابراین با علاقه بیشتری به روش های تحلیلی جدید برای محاسبه طول بحرانی ترک نگاه شد. اکثر رویکردهای اعمال شده در تجزیه و تحلیل ایمنی سیستم های لوله کشی نقص در جوش اتصال قطعات لوله های مستقیم را فرض می کنند. اما تقریباً در همه موارد در نیروگاههای مدرن، موقعیت واقعی جوشها در سیستم لولهکشی به درستی نشان داده نمیشود، زیرا در آن سیستمها تنها چند جوش بخشهایی از لولههای مستقیم را به هم متصل میکنند. بیشتر اتصالات بین لولهها و خمها، خمهایی با انتهای کشیده، نازلها یا قطعات T قرار دارند. این مقاله یک مطالعه غیرخطی المان نیت (FEM) را ارائه میکند که بخش مهمی از پارامترهای لولهکشی مربوطه سیستم اولیه و ثانویه نیروگاههای هستهای را پوشش میدهد. این عیوب در جوشهای محیطی بین لولههای مستقیم را با جوشهای اتصال لولهها به زانو مقایسه میکند. در مورد بارگذاری کنترل شده با جابجایی، به عنوان مثال. از آنجایی که به دلیل انبساط حرارتی محدود، که یکی از شدیدترین موارد بارگذاری برای اکثر جوشها است، میتوان گفت که مقادیر انتگرال J محاسبهشده و بنابراین طول ترک بحرانی اندازهای قابل مقایسه هستند. در بارگذاری با نیروی کنترل شده، کدها به محدودیت های قوی تری برای نیروها و گشتاورهای مجاز نیاز دارند. در رژیم بارهای مجاز، ما متوجه میشویم که اندازههای بحرانی ترک در جوشهای نزدیک به خمها بهطور قابلتوجهی طولانیتر از اندازههای مهمی نیست که لولههای مستقیم را به هم متصل میکنند. در مواردی که باید در تحلیل ایمنی سیستم های لوله کشی مد نظر قرار گیرد، استفاده از روش های پذیرفته شده برای جوش بین لوله ها برای محاسبه طول بحرانی ترک در جوش های نزدیک به خم ها، رویکردی واقع بینانه است. © 1999 Elsevier Science S.A. کلیه حقوق محفوظ است.
برچسب: لوله کشی در اصفهان لوله کشی دراصفهان،